Zet je website hoger in Google met 3 maanden gratis SEO toolkit
Met SEO (Search Engine Optimization, of zoekmachineoptimalisatie in het Nederlands) verbeter je je website zodanig zodat hij hoger in Google komt. Onze SEO toolkit helpt je hier van begin tot eind mee: van analyses hoe je website er voor staat, tot concrete verbeterplannen om de vindbaarheid van je website te verhogen.
Kies de zoektermen waarop je beter gevonden wilt worden. SEO toolkit geeft per woord aan wat het zoekvolume en de concurrentie is, zodat je de kans op succes goed kunt inschatten. Ook krijg je suggesties voor gerelateerde subtermen die je kunt gebruiken.
Vervolgens kies je een of meer concurrenten, die zich op dezelfde doelgroep richten als jij. SEO toolkit houdt deze concurrenten in de gaten, vertelt wat zij goed doen, en wat jij kunt doen om de concurrentie te verslaan.
SEO toolkit geeft je een verbeterplan met daarin duidelijk omschreven taken, waarmee je zelf de SEO-problemen op je website kunt oplossen en je de vindbaarheid van je website kunt optimaliseren.
Regelmatig krijg je een uitgebreid rapport over hoe je website er op SEO-vlak voor staat. Dankzij de koppeling met Google Analytics, wordt per pagina gepresenteerd hoeveel verkeer het krijgt en waar de bezoekers vandaan komen.
van al het internetverkeer heeft een zoekopdracht als oorsprong
miljoen zoekopdrachten vinden elk uur plaats op Google wereldwijd
meer kliks krijgt de website op positie 1 in Google gemiddeld dan de website op positie 10
SEO toolkit kun je voor elk type website gebruiken. Maar als je WordPress gebruikt, dan kun je de makkelijke WordPress plugin van SEO toolkit installeren. Zonder dat je de WordPress editor hoeft te verlaten, kun je dan de SEO taken uitvoeren en statistieken bekijken.
SEO toolkit scant dagelijks alle pagina’s van je website op een groot aantal punten. Er wordt gecontroleerd of er SEO-problemen zijn die opgelost moeten worden, en of er verbeterpunten zijn waarmee je de vindbaarheid van je website kunt verhogen.
Mobiel vriendelijke website
Laadtijd
Dubbele of dezelfde content
Gebroken links
Gebruik van metatags
Trefwoorden om op te focussen
Alt-tekst voor afbeeldingen
Programmeerfouten
Aanwezigheid en lengte van titel