Na de migratie werken je instellingen van Outlook waarschijnlijk niet meer. In dit artikel leg ik je uit hoe je de serverinstellingen aanpast.
Vul hier je domeinnaam in, vervolgens krijg je de juiste server instellingen te zien die je nodig hebt.
Hiervoor ga je naar "Bestand", vervolgens selecteer je het juiste mailaccount en daarna klik je op "Accountinstellingen -> Serverinstellingen".
Voer de nieuwe inkomende mailserver in, zet de poort op 993 als je IMAP gebruikt en 995 als je POP3 gebruikt. Vink ook SSL/TLS aan, dit zorgt ervoor dat de verbinding tussen jou en onze server beveiligd is.
Geen paniek, onze support helpt je graag met het oplossen van je probleem. Voordat je dat doet, kun je eerst wel een aantal dingen proberen om vast te stellen wat het probleem is.
Kijk eerst of je nog wel de webmail kunt bereiken op webmail.domeinnaam.nl of domeinnaam.nl/webmail. Als je die niet kunt bereiken is het een IP blokkade. Neem hiervoor contact met ons op.
Mocht je die wel gewoon kunnen bereiken, neem dan ook contact met ons op. Dan helpen we je graag verder! Je kunt ons bereiken op xxlhosting.nl/contact
Staat het antwoord op je vraag er niet tussen, of heb je liever persoonijk contact? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.