De spam quarantaine bekijken / mail eruit halen

De spam quarantaine bekijken / mail eruit halen


Nog niet ingelogd op cPanel?

Deze handleiding gaat er van uit dat je ingelogd bent op het cPanel control panel van je hostingpakket. Wil je weten hoe je moet inloggen op cPanel? Klik dan hier.


In dit artikel lees je hoe je spam uit de quarantaine kunt halen.

1. In cPanel ga je naar 'Proffesional Spam Filter', je vind dit icoon nabij alle e-mail gerelateerde iconen.

2. Klik achter het betreffende domein op 'login'.

3. Onderaan de pagina, die in een nieuwe tab opent, ga je naar 'spam quarantaine'.Featured

4. Je krijgt dan een overzicht van alle mails die in quarantaine staan. Klik op het onderwerp van de mail die je uit quarantaine wil halen.

5. Vervolgens kan je klikken op 'Release and train' om het bericht door te zetten naar je mailbox en het spamfilter te trainen dat het geen spam is.Featured

Je hebt nu het mailtje uit de quarantaine gehaald en bij stap 5 doorgezet naar je eigen mailbox.

Contact

Liever persoonlijk contact?


Staat het antwoord op je vraag er niet tussen, of heb je liever persoonijk contact? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.