De logs van het spamfilter doorzoeken

De logs van het spamfilter doorzoeken


Nog niet ingelogd op cPanel?

Deze handleiding gaat er van uit dat je ingelogd bent op het cPanel control panel van je hostingpakket. Wil je weten hoe je moet inloggen op cPanel? Klik dan hier.


In dit artikel lees je hoe je de logs van het spamfilter kunt doorzoeken.

1. In cPanel ga je naar 'Proffesional Spam Filter', je vind dit icoon nabij alle e-mail gerelateerde iconen.

2. Klik achter het betreffende domein op 'login'.

3. Onderaan de pagina, die in een nieuwe tab opent, ga je naar 'Logs'.Featured

4. Je kan dan vervolgens zoeken in de logs. Als je simpelweg de grote blauwe knop 'Show Results' indrukt krijg je de laatste resultaten.Featured

5. Je kan natuurlijk ook zoeken op afzender door het veldje 'timestamp' te veranderen in 'Sender'.


6. Wil je meer details zien? Bijvoorbeeld om te zien waarom een mailtje geweigerd wordt. Dan klik je op het customize dropdown menu en vink je Sub, extra en error Class aan.




Op deze manier kun je de logs van het spamfilter doorzoeken.

Contact

Liever persoonlijk contact?


Staat het antwoord op je vraag er niet tussen, of heb je liever persoonijk contact? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.